onsdag 15. april 2009

She's a lady

"Take off your shoes, come in the room
And baby, let's try not to argue
Turn out the lights, turn on the radio
And how can we fight when I'm too busy loving you
I'm too busy loving you
I'm too busy loving you"

Min nye musikkforelskelse er Forever the Sickest Kids.. :)
Spesielt sangen "She's a lady" (litt av den er overfor).. 
Vet ikke helt hvorfor jeg forteller dette, men jeg følte for å skrive det.. Den kom plutselig på, og jeg ELSKER sangen.. :/  :)

Jeg skulle vel egentlig ha ryddet opp klærne mine (både på badet (skulle av en eller annen grunn til å skrive kjøkkenet) ooog på rommet mitt..) haha xD det ble dobbelt parantes! hvis det er det det tegnet heter da.. :D

Selv om jeg elsker "She's a lady" er det ikke den sangen jeg hører om og om og om og OM igjen i dag.. Det har vært "17 forever" av Metro Station.. Har vel hørt den en god del ganger i dag.. :) Men det er en av yndlingssangene mine.. (selv om jeg har VELDIG mange yndlingssanger)..
Anywhooo, det var vel egentlig ingenting saklig eller noe sånnt jeg skulle si.. Så nå slutter jeg å skrive. 

-Emiliehjgd (vel, NÅ sluttet jeg iallefall)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar