lørdag 18. april 2009

Annerledes kveld! :D


I dag sjekket jeg når jeg skrev det første innlegget mitt på denne bloggen (altså den samme dagen jeg opprettet den) og det var 18. februar. Så i dag har jeg blogget/beholdt denne bloggen i TO måneder! Jeg er stolt!

I går hadde vi en fin filmkveld :) Hvis en kveld uten å se film kan kalles en filmkveld.. Vel, jeg, Andreas og Gunnhild begynte iallefall å se nattfilmen på tv2 etter de andre hadde dratt, men de dro midt i, og jeg var trøtt..

Kvelden begynte med meg, Gunnhild, Marte, Vegard, Gustav og Andreas.. Og etter en stund (jeg vet ikke hvor lenge) så kom Kristina, Katrine og Nina, som var en liten overraskelse, siden jeg trodde ikke at de kom... SÅÅÅÅÅÅ satt vi nå der da..
Og det ble mang en latter :P hehe xD


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar