fredag 24. april 2009

Jeejo..

I går var jeg flink!!! Jeg ryddet grundig (og da mener jeg ganske grundig) på rommet mitt. Jeg brukte en god del tid, og bestemte meg også for å skrive ned tracklister til de brente cdene mine, så jeg kan dekke veggen over stereoanlegget mitt med alle listene. Noe jeg håper på jeg klarer å gjennomføre, og at det blir veldig kult. 
Egentlig så ville j
eg 
egentlig hadd ett speil på den tomme veggen over
 stereoanlegget mitt, men det får bare være..

Litt senere ut på kvelden kom Kristina, og etter en stund bestemte vi oss for å lage Gele! Det som vi ikke hadde tenkt på eller visste, var at geleen må stå til avkjøling i 4-6 timer før vi kan spise den, så å bynne klokken åtte på kvelden var et lite feilgrep. 
Så vi satte geleen i frysern, og gikk ut å kasta ball. (JA; JEG og KRISTINA gikk UT for å KASTE BALL! :O ) utrolig, jeg vet... 
Slenger inn ett par bilder av det RYDDIGE Rommet mitt, siden jeg har vært dårlig på bildefronten i det siste..





















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar