søndag 5. april 2009

Haaappy birthday too yah


Det har vært en veldig bra helg! 
På torsdag kom hele bønsjen; Tante Eli, Ole Peter, Adrian, Maren, Håkon og Ingeborg. Så da var plutselig hele huset fullt. 

På fredag var det ganske hektisk (iallefall for meg) gikk rundt og filmet en god del på skolen, og fikk mange mange til å si gratulerer med dagen til mamma. (TAKK TIL ALLE SAMMEN!!)
Og da jeg kom hjem etter skolen, satte jeg og gjorde ferdig de siste tingene på filmen. Og så var det bare å årne seg, og så dra til lokalet. 
Det første tante Eli gjorde som førstemann inn, var og 
hoppe foran Ingeborg og rope "VELKOMMEN HIT!" noe som Ingeborg syntes var ganske flaut, spesielt når ei som jobbet der kom ned akkurat da. 
Bursdagen var super. Det var masse folk, og jeg var kjempe nervøs for å vise filmen min. Men siden alle andre av søsknene mine hadde gjort sin del, så måtte jo jeg også vise min. Etter at den var vist, var jeg lettet, og det viste seg at folket faktisk likte den. 
Og på slutten av bursdagen (sånn cirka i to tiden en gang) bestemte tante Elig og onkel Trygve at de skulle spenne opp linen. Så vi avsluttet kvelden med å gå på line.. Arti :)



Dagen etterpå var vel alle bare halvvåkne, men det ble likevel en tur ved sjøen med Mormor, og Trygve og Familien. 
Det var ikke så ille. Det var veldig koselig, og ganske artig. Vi grilte pølser, spiste sjokolade, og grilte marshmallows :) 
Ordentlig tur med andre ord! Og bållukten var på plass etterpå.

På kvelden kom alle sammen opp til oss, og vi spiste pizza og så på film, før en liten sang lek som Adrian egentlig hadde tenkt å ta på bursdagen til mamma. Men det var mye koseligere denne kvelden. 


4 kommentarer:

  1. vart mamman din glad for gaven din? ^^

    SvarSlett
  2. Jeg vil se den filmen Emilie! Og kult at du har blogg, tror ikke jeg har sett den før...

    Hilsen ditt kule mediasøskenbarn som ikke var på bursdagen :P

    SvarSlett
  3. hehe! Du kan få se den neste gang vi møtes!
    hehe xD ja, er litt stolt over å ha klart å beholde denne.. ! :P

    Hilsen DITT kule mediasøskenbarn som faktisk var på bursdagen :D

    SvarSlett