torsdag 16. april 2009

rom rom rom

Naaaaammmm.. :) Nå sitter jeg og spiser mørk sjokolade, imens jeg hører på musikk :) 
Jeg har så lyst til å gjøre ett eller annet med rommet mitt, men jeg vet ikke hva. Det er jo egentlig ikke så mye å gjøre med det, siden det meste er innebygd og alt. Det var jo VELDIG nødvendig av pappa når han lagde rommet til Maren. Menmen.. Skal prøve å få overtalt mamma til at jeg kan bytte rom med Adrian i sommer. Da får jeg jo NESTEN ett eget bad, må bare dele det med vaskemaskina, og trommelen og Maren, eller Adrian, når de er hjemme. Maren blir jo sikkert glad hvis hun får tilbake sitt gamle rom, hun..  Menmen..

Må vel også rydde en del på rommet mitt, men det er jo ikke min feil at skapet mitt bare eksploderer noen ganger, og skyter ut mye av klærne mine :O ! 

Anywhoooo... 

Dette var sikkert ikke så veldig interresant for deg å lese, men jeg følte for å dele mine tanker med deg :D Er ikke det FLOTT? :D


-Emiszrdghuhelie

2 kommentarer:

  1. Jeg synes det var interessant å lese!

    Dessuten var jeg kjempe flink og rydda rommet mitt idag! (Ok da, ikke hele. Bare gulvet, men det gjør underverker med et tomt gulv!).

    Adrian har fint rom. Husker jeg lå der sist jeg overnatta:)

    SvarSlett
  2. takk :)

    wooow! du har jo samme ryddig-genet som meg! imponert!! jeg vet det der med gulvet ;) hehe xD

    Ja, han har veldig fint rom.. "/ jeg vil ha det!

    SvarSlett