tirsdag 21. april 2009

Blaaah...

Lekser er noe av det jeg finner mest kjedelig i mitt liv. Det kommer på en ganske lik linje med rydding. Særlig når det gjelder stil-oppgaver hvor man bare har drittoppgaver å velge mellom. 
Har prøvd en del i kveld å få til noe som faktisk kan begynne å ligne på en grei nok stil, men jeg blir jo aldri helt fornøyd uansett... 
Jeg har også da funnet ut at å se på tv imens man skriver stil, gjør til at stilskrivingen EGENTLIG ikke går så veldig fort som man skulle ha trodd.

Ellers i dag så har jeg søkt sommerjobb på aktiv sommer på Fosslia. Håper ganske på at jeg får den jobben, trenger pengene... Jeg er flink til å forbruke penger.. Det tar ikke lange tiden før pengene som nettop har blitt satt innpå kontoen min er borte igjen. Jeg finner ALLTID noe å bruke det på. Og det er jo litt dumt.. Spessielt siden jeg vil ha en del penger som lommepenger til når jeg drar til Oxford på språkskole i sommer. 
Men nå har jeg fått en finfin idé! Jeg skal "gjemme" kortet mitt. Sånn at jeg ikke husker på hvor jeg har lagt det når jeg bare tenker meg kort om.. Men at jeg VIRKELIG må tenke meg om, når jeg VIRKELIG trenger pengene. DA kan jeg bruke det.. 

Jeg vet, jeg kan være et geni noen ganger.. Tror kanskje jeg slekter av Albert Enstein ett sted langt ute i slekta.. (A)

Det var min lille tankerekke for i dag :) kos dere!!!

-Emwhruguerlie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar