onsdag 22. april 2009

Enda en dag går forbi..

Dagen begynte med engelsktime.. Men læreren var syk, så da ble det selvstendig "jobbing".. Ja, "jobbing" ikke jobbing..
Jeg er egentlig ikke helt sikker på hva jeg gjorde akkurat den timen, men jeg har en stor mistanke om at det ikke var noe fornuftig i det hele tatt. 

Etter det var det PFO (prosjekt i(til?) fordypning, for de som ikke vet det) og da imens alle andre satt og gjorde ferdige logoene som skulle leveres inn til lunsj, satt jeg og hadde det morsomt med å fylle ut rare og usaklige ting på "living social" på facebook. 
Men etter en stund (5 skoletimer) med å gjøre relativt lite, begynner det å bli kjedelig.

Jeg har også vært flink og vasket både MAMMA og PAPPA sin BIL på innsiden i dag :D Mamma har jo allerede betalt meg med en kjole, og jeg få litt av pappa for at jeg vasket hannes bil, som jo egentlig var den eneste grunnen til at jeg sa ja til å vaske bilen hans. 

Nå er jeg ganske trøtt, og har begynt å tenke på hva jeg skal ha med meg til Amsterdam..
Det er vanskelig å pakke klær.. For jeg tror hele tiden at jeg trenger så mye mer enn det jeg egentlig gjør. Og jeg klarer ikke å bestemme meg for HVILKE av klærne mine jeg vil ha med.. Så det blir en diskusjon/krangel med meg selv de neste to dagene.. 
Har også en del skolearbeid som skulle ha blitt arbeidet med før jeg drar. Jej, nei. 

Goten nighten leseren

-Emijeghlie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar