fredag 8. mai 2009

Run, don't walk the sky is falling through!

I dag hadde vi mattetentamen.. Og dette var den første gangen noensinne (Tror jeg) at jeg ikke gruet meg til mattetentamen. Jeg ser på dette som ett nytt skritt imot ett eller annet.. Hva er litt ubestemt akkurat nå.. Men jeg får sikkert en idé en eller annen gang.. Men det er egentlig en mye større sjanse for at jeg kommer til å glemme det.. 

Så, Amsterdam inleggene har jeg feilet litt med... Jeg tror mest sannsynelig jeg ikke kommer til å legge ut flere inlegg derifra.. Fordi jeg gidder ikke.. Så enkelt er det.
Ikke det at dette hadde noe med matte tentamen å gjøre, men det har jo forsåvidt ikke dette inlegget heller.. Utenom den første delen (og nå litt av denne delen, siden jeg nevnte det igjen)..

Jeg er lei av den sangen som ligger som mest spilt på min iTunes.. Det er Welcome to youtube - Bo Burnham.. Så nå har jeg bestemt meg for å få en ny på topp.. Og akkurat nå hører jeg på Run, don't walk - Hey Monday på repeat.. (Jeg er rar, jeg vet det.. :/)

Jeg har også funnet ut noe nytt om nabolaget mitt som jeg i mine over seksten år med å bo i huset her ikke har funnet ut.

Det første er at den gården eller hva det nå er, som man går forbi på ski hvis man går fra Remyra og mot hestsjøen, faktisk har hester! Eller HEST iallefall.. Fordi da jeg så ut vinduet mitt en gang idag, så så jeg en hest som lå å slappa av, eller iallefall lå, på jordet under den gården.. 
Og siden jeg var hyper, trøtt, og jeg kjedet meg, så gjorde jeg en stor ting ut av det.. Og fikk en tilbakemelding som generelt var "HÆ?".. :)
Det andre er at den elva som går under den gamle skihoppbakken, og videre laaangt bortover (under remyra og alt sånn), faktisk går i en sånn stor sving atmed gården på den andre siden av veien, litt borti der.. Det er veldig rart... For det så  nesten ut som et krater..

Jeg skulle vel egentlig si noe mer.. Men det husker jeg ikke akkurat nå :P 

- Emiwerhylie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar