onsdag 27. mai 2009

Hei og hopp :)

Idag har jeg faktisk gjort en del på skolen! Stolt spør du? JA :D VELDIG stolt faktisk :)

PFO er jo egentlig ett veldig slappt fag, men idag i PFO har jeg faktisk skrevet ferdig logg og PFO dokument, skrevet det ut, og satt det i perm, brent CD til radioen, gitt lærerne filer med det vi har gjort i PFOen, krympet en design-oppgave, og fått skrevet det ut på papir man kan stryke på klær, tatt på meg oppdrag som går ut på å lage en nettside for Country festival i Meråker, og ringt han som står bak det.. 
Så med andre ord; hadd en ganske effektiv dag :D jejjsann..

Jeg var også med Marte en kort tur i gata, det som ikke var så innmari bra med det, var at jeg så så mange veeldig fine bukser :/ Sånn som en orange en, en beige, en hvit, og en lilla :D 
MEN jeg har ikke noe penger.. Eller, jeg HAR penger, men jeg prøver å være flink og ikke bruke opp det.. Så her sitter jeg nå; desperat etter klærne, men vet ikke hvordan jeg kan få dem .. Må vel gjøre noe ekstra husarbeid hjemme så jeg kan få kjøpt det før jeg drar bort i sommer. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar