onsdag 13. mai 2009

Hope it's gonna make you notice someone like me

I dag begynte skoledagen med engelskprøve.. Jeg tror den gikk ganske bra, det var bare noen få ting jeg hadde glemt..
Og etter det gikk jeg til klasserommet for å begynne på PFO loggen.. Jeg tror kanskje jeg irriterte Alena LITT når jeg hele tiden spurte ho om hva vi gjore de forskjellige ukene... Men jeg tror nå jeg fikk til en ganske bra logg til slutt..

I det første friminuttet gikk jeg og møtte Andreas og fikk godteri :D Han er en supergod venn som gir meg godteri :D
Aaanywhoo...
I elleve ble jeg henta av mamma, og så dro vi til legen..
Jeg skulle få anbefaling for en ansiktskrem, og også om hva jeg skulle gjøre med allergien min mot husdyr.. 
Det jeg fikk vite var at jeg skal holde meg unna husdyr; altså ikke dra til folk som har husdyr. Hvor idiotisk er vel ikke det?! Hun kunne jo ha gitt meg en resept på allergitabletter! Jeg kan jo ikke bare slutte å dra til de jeg kjenner som har husdyr! VI har jo til og med husdyr! 
Så min og mamma sin samlede mening om den legen er at hun var ei bitch.. Neste gang skal jeg dra til fastlegen min, og ikke til noen dum turnuslege..

SÅÅÅÅ kommer jeg til ennå en gladting idag :D
Kings of leon! er lik kjæærlighet! :)
Jeg ELSKER det bandet.. Og heldigvis fant jeg ut at min kjære søster, Maren, hadde lagt over hele den siste cden til min pc da vi besøkte henne i Amsterdam for ikke så lenge siden..
Jeg harr sittet her å hørt på sanger av dem i hele dag :D Spesielt sangen Use somebody


-Emieryghyklie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar