lørdag 23. mai 2009

Permanent jet lag, please take me back

Hei håå :)

Siden jeg blogget sist har det ikke skjedd så mye, tror jeg.. :)
Og jeg har hatt det veldig bra i sola og finværet :P

I går så var Gunnhild her, og vi hadde en veldig koslig kveld, med å se på TV, og snakke osv.. Det ble litt sent da, siden vi begynte å se Team Antonsen en gang utpå natta, men det gjorde ikke noe.
Det var grunenn til at jeg sov lenge idag da.. Jeg våknet av en ikke så altfor blid mamma klokken kvart på to.. 
Og da skulle jeg egentlig skrape av gammel maling, og male hagemøbler, men jeg og mamma fant ikke det jeg skulle skrape med, og pappa var på hytta, så da ble det ikke noe av det.. 
Så istedet har jeg slappet av ute, og lagd mat.. :)


Okai, så nå til overskrifta :P Jeg klarer å forelske meg i en ny sang veldig fort :) Og 20 Dollar Nose Bleed - Fall out boy er den nyeste sangen :).. Simply because Brendon fra Panic at the disco, og Patrick fra Fall out boy har to av de BESTE mannlige stemmene jeg vet om :) Og de to sammen i en sang, i en stil jeg liker, gjør til at jeg falt for sangen med en gang :P 

-Emiehrglie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar