tirsdag 17. mars 2009

Trafikk og hår

I dag slutta vi tidlig på skolen! YEY! faktisk HALV TOLV :D yeyo!
Jeg og Kristina dro i gata (jeg kjøpte meg potetgull selvfølgelig).. Jeg kjøpte meg nye klær, siden jeg hadde fått penger på kontoen min.. Og hva er en bedre måte å  feire penger på kortet på, enn å bruke dem opp på det man liker best å bruke penger på?! :D altså klær når det gjelder meg..
Og SÅ gikk vi rundt, og Kristina ble hentet klokken to, så da var det en HEL time igjen før jeg skulle dra å klippe håret mitt.. Men heldigvis kom pappa med den geniale ideen om at jeg, han og Petter kunne dra på Egon og spise "middag".. Så da gjorde vi det.. Og etter det dro både jeg og Petter og klipte oss. Etter det hadde jeg fortsatt litt tid før trafikalt grunnkurs. Så jeg fulgte Petter til bussen, og så brukte jeg tid i butikker og prøvde på litt klær. Men jeg kom FORTSATT tidlig til trafikalt grunnkurs.. Damn me and my fastness.. Så der var jeg da i to og en halv time..
Og nå er jeg glad, fordi mamma kjøpte med sokker og noen ting til hjem fra Tønsberg.. Veldig KULE sokker vil jeg bare få sagt.. Sokker er det mest undervurderte klesplagget. Men jeg elsker dem :D

Jeg slenger med to bilder av den nye frisyren min :D




















- Emihgdlie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar