mandag 23. mars 2009

Ja..

Jeg er trøtt og sliten..
Jeg fikk ikke til å sove før seent i natt en gang.. Og selvfølgelig ble det jo ekstra vanskelig å vokne i morgest da.. Yeyo!
Aaaanyways.. Jeg fikk til å lage ferdig alle bildene til mamma sin bursdags film i dag, og fikk morfar til å snakke inn en prøve gang.. Det gikk bob-bob.. Med en del pauser, mye retting på ting, og en del lyd i bakgrunnen.. Så egentlig gikk det vel mer dårlig enn "bob-bob".. 
Har begynt å bli passe lei avisjobbing på skolen, men må jo fortsatt jobbe da.. -.- ... 

Sååå, I dag lagde jeg og Petter første del av mamma sin bursdags film.. Og snart får jeg lagd del to.. Så da er det bare DEL TRE igjen.. 

Akuratt nå slapper jeg av/ gjør lekser til musikk av Jack's mannequin.. Lenge siden jeg har hørt på noen av sangene deres.. De er avslappende.. Akkurat det jeg trenger nå.. 


- Emfhlkhtfkjflie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar