onsdag 18. mars 2009

1 og en halv uke!

Nå har det gått sånn ca en og en halv uke siden jeg og Kristina startet veddemålet vårt. Og det har gått ganske bra :)  Men begynner å føle at jeg har litt lyst på godteri.. (jeg vet, det er patetisk) men men...
I dag var det åpen skole.. Og de som kom innom oss tror jeg kanskje syntes at vi var late..  Men men.. Vi tar livet med ro.. :) 
Jeg, Marte, Gunnhild og Daniel(minus han en del) dro en liten tur i studioet, siden vi trodde vi skulle ta bilder til ungdomsbilaget.. Men så kom Daniel tilbake, og sa at vi måtte iallefall vente til mandag med det.. Så da ble det heller bare ett par bilder av meg :) 
På bildene under er jeg med ny hårfrisyre og nytt antrekk.. Til og med SOKKENE :O Jeg elsker sokker :D
Utenom det, så satt jeg mest på klasserommet, og var på mediabygget en tur. 
Og når jeg og Marte skulle hjem, så klarte vi og ta feil buss. Så vi tok den som gikk til terassehusene, og måtte bli med ned igjen. Men heldigvis snakket bussjåføren vi satte på med, med han som kjørte til husbymarka, så vi slapp og betale to ganger..  
Petter lagde tacokjøttboller til middag. Og det var rå godt!!! :D

Her er to av bildene fra studioet i dag:



-Eihghihylie

1 kommentar: