torsdag 12. mars 2009

6 (u)interresante fakta om meg..


Hm.. Så jeg skal skrive 6 ting om meg selv... Jeg ble tagget av Katrine

1.  Jeg absolutt elsker musikk, og hører på det absolutt hver dag!!!
2. Jeg går på media, og er veldig fornøyd med det. Liker veldig godt klassen, og det vi holder på med..
3. Jeg blir veldig fort hyper. Det skal ikke mye til før jeg blir det, men det er morsomt, så jeg har ikke noe imot det :D
4. Jeg klarer aldri å være meg selv/alvorlig foran et kamera. Eller kanskje det er å være meg selv? mest sannsynelig. 
5. Jeg har verdens peneste stereoanlegg (ikke noe point i å krangle med meg, det er sannheten!!)
6. Jeg har et stort problem når det kommer til å spare penger. Det er noe jeg aldri ha kunnet. Jeg har en stor trang til å kjøpe meg ting (spessielt klær, jeg kan aldri få nok)

-Emiwhylir5lie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar