torsdag 12. mars 2009

Dirty, sexy moneeey :D



Måtte bare nevne en av mine yndlings tv-serier gjennom tidene!! :P det er en ganske ny serie, og den begynte i Norge først i høst..

DIRTY SEXY MONEY!

Den er så genial, jeg husker fortsatt den første gangen jeg og kristina så serien, vi holdt på å flire oss ihjel. Spesielt når transen kom inn i bildet :P

hehe xD det er vel en av de eneste tv-programmene jeg synes er verdt å se for tiden. Utenom Ugly Betty da :D Ugly Betty blir aldri gammelt. Selv om det har holdt på en stund nå, men det er alltid like morsomt :D

Ja, hvis du lurte, så liker jeg å bruke smileyer. 

Så dette er da ett bilde av alle hovedrollene i Dirty Sexy Money... 

Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg skriver om det, men jeg følte bare for det... såå... ja...


-Emilie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar