mandag 22. juni 2009

Nedtelling... 8 dager igjen!

:O
Det er nå ÅTTE dager igjen til jeg skal stå på Værnes, første stopp på min vei til språkskole i Oxford, England.. Jeg begynner virkelig å bli nervøs nå.. Jeg har ingen anelse om hvordan familien jeg skal bo hos er, og jeg vet ikke hvordan de jeg skal dra dit med er..
Jeg skal på Drama Camp.... Noe som jeg og mamma valgte sammen, da hun sa at det var det hun ville ha satset på. Og det gjør jo egentlig ikke saken noe bedre. Jeg blir mer nervøs ved tanken på at jeg faktisk må spille foran folk jeg ikke kjenner, selv om det kan hende det er bedre enn foran folk jeg kjenner godt.
Men det er fortsatt utrolig skremmende.
I hjernen min tror jeg jeg har begynt å brygge ideer om hvordan det kommer til å bli. Men ting hender jo sjeldent sånn man planlegger det.
Jeg har også begynt å lagt unna klær, sånn at jeg ikke får problemet med at ting jeg vil ha med ikke er rene rett før jeg drar. Jeg skal jo være der i TRE uker, så mye klær, og en del penger må jeg jo ha med meg...
Jeg vet ikke om jeg får til å blogge imens jeg er der, men det har jeg jo veldig lyst til... Men siden jeg ikke vet hvordan det er med pc, internett osv. hvor jeg skal bo, er det ganske usansynelig at jeg kommer til å gjøre det :)

- Ehhgkrh

2 kommentarer:

  1. Wow, jeg visste ikke at du skulle på språkreise til England! :D Fortell meg hvordan det er å bo i England, da! :D

    SvarSlett
  2. Hehe x)
    Det skal jeg! Selv om jeg bare skal være der tre uker da :D

    SvarSlett