tirsdag 23. juni 2009

I've sold my vacation to the devil.. Well, at least to my mother :/

Så.. Som dere KANSKJE vet, eller husker fra tidligere inlegg, har jeg gått inn i en avtale med meg selv om at jeg ikke skal bruke penger før jeg drar til England..
Det som skjedde da.. Var at jeg var i gata med Kristina (tror jeg, eventuelt Marte) og så en oransj bukse... Så jeg tenkte; hvorfor ikke prøve den? Og på vei til prøverommet fant jeg en del andre klær jeg bestemte meg for å prøve.
Og den dumme tingen da.. Var at jeg fant ut at den oransje buksa, og en grønn t-skjorte, passet SÅ godt sammen, og til meg :
Hva gjør man da???
Jo, det skal jeg fortelle deg! Man drar hjem, og sier til mamma at man virkelig trenger noen nye klær.. Iallefall siden man skal på språkreise, og trenger å ha en bra nok pakket koffert for tre uker..
SÅ, når man da er i gata med mamma neste gang, må man prøve det, og vise hvor bra det passer sammen, og til deg.. Og ett par minutter siden, har du plutselig inngått en avtale om at du skal rydde, lage mat, og holde litt styr på huset den neste uken.. :
YEYnei.

Så nå sitter jeg her, glad på grunn av det nye antrekket, men oppgitt over det jeg må gjøre..

-Emidthjilie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar