onsdag 7. oktober 2009

Walking in a winter wonderland !

















Det snødde! For to dager så hagen min sånn ut når jeg kom hjem fra Marte om kvelden ! :D
Jeg hadde sett på utallige personer sine Facebook statuser at det snødde. Men jeg så ikke noe snø, og trodde derfor alle overdrev, og vart helt ærlig litt irritert på dem. Snø er ikke en tullesak! Eller er det?
Uansett.. Pappa kom og henta meg, og da jeg gikk ut av Marte sitt hus, så jeg at det var slapsesnø utenfor.. Og jeg ble sjokkert. Så bilturen hjem bestod av radio og jeg som gjentok "Det er helt sykt! Det er jo så vidt blitt oktober!!"
Og da jeg kom hjem ble jeg om mulig enda sjokkert, da jeg så at hagen vår var dekt av ett hvitt, kaldt lag med snø! Jeg sprang med en gang inn og hentet kameraet til pappa, og så ut igjen for å ha bevis på at det snødde.
Og jeg ble glad! Så glad! Det er helt sykt hvor glad frossent vann kan gjøre meg! Og mamma ble ganske lei av at jeg gikk rundt i huset og sa "Det er snø!! Det er så sykt!!" .. Men sa også at det var gøy siden hun ikke hadde sett meg så glad på grunn av snø siden jeg var lita.
Gleder meg til snøen kommer for å bli!! :D

I am a real winter-wonderchild
- Emilie

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker også snø! Blir som en fireåring når det daler hvite fnugg ned fra himmelen. :D

    SvarSlett
  2. Jeg vet! Det er kjempegøy med snø! Og alt blir så fint ! :D

    SvarSlett